Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja
Opći uvjeti online trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka GZS i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.
Online trgovinom upravlja tvrtka KAMM d.o.o., Poslovna zona A 19, 4208 Šenčur, Slovenija (u nastavku "ponudnik"). Tvrtka je upisana u sudski registar pri Okružnom sudu u Ljubljani pod brojem 10267700 dana 25.11.1991., matični broj: 5548748, tvrtka je obveznik za PDV, ID za PDV: SI71834389.
Opći uvjeti poslovanja reguliraju rad online trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između ponudnika i kupca.
Potvrdom narudžbe korisnik je upoznat s općim uvjetima poslovanja, zaštitom osobnih podataka i pravnim obavještenjem.
Cijene
Cijene proizvoda u online trgovini navedene su u eurima (€) i već uključuju 9,5% odnosno 22% PDV-a (porez na dodanu vrijednost), osim ako je izričito navedeno drugačije.
Cijene vrijede u trenutku podnošenja narudžbe i nemaju unaprijed određenog roka valjanosti.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima. Unatoč iznimnim naporima da se osiguraju najaktualniji i točni podaci, može se dogoditi da je podatak o cijeni netočan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, ponudnik će kupcu omogućiti odustanak od kupnje, istovremeno će ponudnik kupcu ponuditi rješenje koje će zadovoljiti obje strane.
Kupoprodajni ugovor između ponudnika i kupca sklopljen je u trenutku kada ponudnik potvrdi narudžbu. Od tog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponudnika, tako i za kupca.
Dostava
Naš ugovorni partner za dostavu pošiljki je GLS. Trošak dostave u iznosu 9,99€ s PDV-om.
Za narudžbe u vrijednosti manjoj od 10€ naplaćujemo troškove pakiranja u iznosu od 3,05€ s PDV-om.
Kupnja
Odaberite proizvod koji želite kupiti i kliknite na gumb "Dodaj". Desno gore u košarici će biti prikazana količina i ukupan iznos naručenih proizvoda. Ako želite ukloniti, smanjiti ili povećati naručenu količinu određenog proizvoda, to možete urediti u Košarici.
Postupak završetka narudžbe pokrećete klikom na Košaricu i gumbom "Na blagajnu". Online trgovina vas vodi kroz sljedeće korake:
- korak - pregled narudžbe
- korak - odabir načina dostave
- korak - odabir načina plaćanja
- korak - pregled narudžbe; u ovom koraku možete provjeriti točnost svih podataka
- korak - završena narudžba.
Nakon podnesene narudžbe, na e-mail ćete primiti sažetak naručenih proizvoda. Poslanu narudžbu kupac može otkazati u roku od sat vremena nakon podnošenja narudžbe. Nakon isteka određenog roka otkazivanje narudžbe nije moguće. Sve nastale troškove nakon isteka roka za otkazivanje snosi naručitelj robe. Kupcu su na web stranici ponudnika uvijek dostupni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.
Ugovor o kupnji naručenih proizvoda između kupca i ponudnika u ovoj je fazi nepovratno sklopljen. Klikom na gumb "Pošalji narudžbu" potvrđujete da ste upoznati s cijelim tekstom prodajno-platnih uvjeta koji su ovdje navedeni i da ste bili na te uvjete prilikom kupnje izričito upozoreni.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) na slovenskom jeziku pohranjen je na poslužitelju u elektroničkom obliku i kupcu je dostupan u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu (Moj profil).
Kupoprodajni ugovor (narudžba) obvezuje online trgovinu i kupca. U slučaju kada kupac odustane od narudžbe/ugovora, snosi prema Zakonu o zaštiti potrošača (6. stavak, 43. član) sve izravne troškove koji nastanu dostavom. U slučaju da kupac naruči proizvode u online trgovini i potom odbije odnosno ne prihvati pošiljku, snosi troškove poštarine u oba smjera. Cijenu poštarine određuje dostavna služba.
Ponudnik kupcu izdaje račun na trajnom mediju, s raščlanjenim troškovima i uputama kako odustati od kupnje i vratiti proizvode, ako je to potrebno i moguće.
Povijest kupnje. U slučaju da želite uvid u povijest kupnje, prijavite se u online trgovinu i desno gore kliknite na "Moj profil". Povijest vaših dosadašnjih kupnji možete pronaći pod karticom "Moje kupnje".
Način plaćanja
Ponudnik omogućuje sljedeće načine plaćanja:
- Platna kartica (Mastercard, Visa i Maestro). Kod Maestro kartice preduvjet je da je banka koja ju je izdala aktivirala mogućnost online kupnje.
- Prethodno plaćanje (uplata na žiro račun). Ako odaberete prethodno plaćanje, putem e-pošte ćete dobiti predračun (koji se ne generira automatski, već vam ga dostavljamo s odgodom). Nakon što se predračun u cijelosti plati, dobit ćete naručenu robu. Ako se predračun plati djelomično, roba ostaje u vlasništvu tvrtke KAMM d.o.o.
Rokovi i načini dostave
Online trgovina prima narudžbe 24 sata dnevno. Sve narudžbe primljene od ponedjeljka do petka do 12 sati bit će realizirane istog dana. Narudžbe primljene nakon 12 sati bit će realizirane sljedeći radni dan. Narudžbe primljene subotom, nedjeljom i praznicima bit će realizirane prvog radnog dana. U slučaju da proizvod u trenutku naručivanja više nije na zalihama, rok isporuke se produžuje u skladu s rokom isporuke robe od strane proizvođača. Ugovorni partner za dostavu pošiljki je GLS, no ponudnik zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ako će na taj način moći ispuniti narudžbu učinkovitije.
Povrat robe
Pravo na odustanak od kupnje, povrat robe u roku od 14 dana
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), kupac ima pravo v roku od 14 dana vratiti kupljenu robu bez navođenja razloga. O namjeravanom povratu kupac mora pismeno obavijestiti prodavača, najkasnije u roku od 14 dana od primitka robe, putem kontaktnog obrasca, a robu mora vratiti u sljedećih 14 dana.
Kupac mora robu vratiti u odgovarajućoj ambalaži, neoštećenu i u nepromijenjenoj količini, a proizvod ne smije imati vidljivih znakova uporabe. Priložiti mora račun ili potvrdu o kupnji ili drugi dokaz o kupnji. U slučaju da je artikal vidno korišten, prljav, oštećen, originalna ambalaža zalijepljenom naljepnicom dostavne službe itd., prodavač zadržava pravo na naknadu štete nastale zbog smanjenja vrijednosti robe zbog kupčevog postupanja koje nije bilo potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. To znači da prodavač može kupcu naplatiti amortizaciju vraćenog proizvoda, ako je ona premašila opseg ispitivanja koje bi se moglo obaviti u fizičkoj trgovini. Visina amortizacije ovisi od slučaja do slučaja i mora biti proporcionalna smanjenju vrijednosti robe. Prodavač mora kupca obavijestiti o visini amortizacije i obrazložiti je. Kupac ima pravo prigovoriti na obračunatu amortizaciju i može zahtijevati dokaze o njezinoj opravdanosti. Ako se strane ne mogu dogovoriti o visini amortizacije, mogu predmet predati nadležnim tijelima.
Adresa za povrat robe prodavaču je KAMM d.o.o., Poslovna zona A 19, 4208 Šenčur. Preporučamo korištenje dostavne službe koja omogućuje praćenje pošiljke te da se roba pripremi za transport (pri čemu se može koristiti originalna ambalaža ili druga odgovarajuća sigurna ambalaža). Eventualne troškove povrata snosi kupac. Pošiljke s pouzećem ne prihvaćamo.
Prodavač će kupcu vratiti kupovinu najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustanku od ugovora. Povrat se vrši istim sredstvom plaćanja koje je potrošač koristio pri kupnji, osim ako se potrošač izričito složio s korištenjem drugog sredstva plaćanja. U slučaju da potrošač želi povrat novca na žiro račun, mora prodavaču dostaviti podatke o transakcijskom računu. U online trgovini također omogućujemo zamjenu proizvoda.
Navedeno vrijedi isključivo za fizičke osobe koje nabavljaju robu u svrhe izvan svoje djelatnosti. Tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat pošiljki artikala u okviru jamstvenih uvjeta. Navedene organizacije nemaju mogućnost odustanka od ugovora u roku od 14 dana od preuzimanja robe, bez potrebe za navođenjem razloga, kao što je to slučaj s potrošačima (fizičkim osobama).
Početak postupka povrata kupac započinje ispunjavanjem obrasca za odustanak od ugovora.
Povrat oštećenih pošiljki
U slučaju da je paket fizički oštećen, nedostaje mu sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, kupac mora pokrenuti reklamacijski postupak kod GLS. To učinite tako što ćete paket donijeti na najbližu GLS u istom stanju u kojem ste ga primili (bez dodavanja ili uklanjanja bilo čega) i ispuniti reklamacijski zapisnik. Na GLS naglasite da je potrebno ispuniti Zapisnik o oštećenoj pošiljci, koji također potpisujete. Nakon primitka sve potrebne dokumentacije, podnosi se zahtjev za naknadu štete GLS. Zahtjev se na GLS razmatra povjerenstvom i na temelju odgovora ili odobrenja vraća se kupovina ili naručuje novi artikal. Zajedno sa GLS pobrinut ćemo se da se naknada štete riješi u najkraćem mogućem roku.
Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Rokovi jamstva navedeni su na jamstvenim listovima ili računu. Informacija o jamstvu nalazi se i na stranici s prikazom proizvoda. Ako informacija o jamstvu nije dostupna, proizvod nema jamstvo ili podatak trenutno nije poznat. U potonjem slučaju kupac može kontaktirati ponudnika koji će osigurati ažurnu informaciju. Proizvođač je prema zakonu dužan kupcu osigurati jamstvo za besprijekoran rad kupljene robe. Jamstvo kupac može ostvariti izravno kod ovlaštenog servisa. Jamstvo se može ostvariti s jamstvenim listom i računom prodavača. Proizvođač je dužan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, a u suprotnom mora zamijeniti proizvod drugim, jednakovrijednim i besprijekornim proizvodom. Povrat robe u jamstvenom roku vrši se prema uvjetima koje proizvođač navodi na jamstvenom listu, a kupac nema troškove povrata.
Neskladnost robe
Kupac može ostvariti svoja prava zbog neskladnosti robe ako o neskladnosti obavijesti ponudnika u roku od dva mjeseca od dana kada je neskladnost otkrivena. Kupac mora u obavijesti o neskladnosti točno opisati neskladnost i omogućiti ponudniku pregled stvari.
Ponudnik ne odgovara za neskladnosti robe koje se pojave nakon što prođu dvije godine od izdavanja stvari. Smatra se da je neskladnost robe postojala već u vrijeme isporuke ako se pojavi u roku od 1 godine od isporuke.
Kupac koji je ispravno obavijestio ponudnika o neskladnosti robe ima pravo od ponudnika zahtijevati da:
- otkloni neskladnost na robi (popravak) ili
- zamijeni robu s neskladnošću novom besprijekornom robom.
Tek ako ponudnik ne može osigurati popravak ili zamjenu robe novom, kupac može tražiti razmjerno sniženje cijene ili povrat cijene kupnje (odnosno raskid ugovora).
Kupac u slučaju neskladnosti robe koja se pokaže u roku manjem od trideset dana od isporuke ima tzv. pravo na odbijanje - u tom roku može raskinuti kupoprodajni ugovor i tražiti povrat kupovine, bez potrebe da prethodno traži popravak robe ili njezinu zamjenu.
Neskladnost robe postoji kada:
- artikal nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
- artikal nema svojstva potrebna za posebnu uporabu zbog koje ga kupac kupuje, a koja su bila poznata prodavaču ili su mu trebala biti poznata
- artikal nema svojstva i karakteristika koje su bile izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
- prodavač isporučuje artikal koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo radi informacije.
O eventualnoj neskladnosti robe kupac mora obavijestiti ponudnika u zakonski određenom roku. Kupac obavještava ponudnika o neskladnosti putem e-maila [email protected] zajedno s točnim opisom neskladnosti ili osobno u jednoj od poslovnica, gdje se sastavlja tzv. reklamacijski zapisnik.
Pravo na ostvarivanje neskladnosti robe na artiklu detaljnije uređuju odredbe Zakona o zaštiti potrošača (ZvPot, 26.1.2023).
Ograničenje odgovornosti
Ponudnik nastoji svojim najboljim naporima osigurati ažurnost i točnost podataka objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, rokovi isporuke ili cijena mogu se promijeniti toliko brzo da ponudnik ne uspije ispraviti podatke na web stranicama. U takvom slučaju, ponudnik će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustanak od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Iako se ponudnik trudi osigurati točne fotografije prodajnih proizvoda, sve fotografije treba shvaćati kao simbolične. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda.
Pravna obavijest
Online trgovina je vlasništvo tvrtke KAMM d.o.o., koja upravlja online trgovinom. Sadržaji objavljeni u online trgovini vlasništvo su tvrtke KAMM d.o.o. i mogu se koristiti u nekomercijalne svrhe, ali moraju zadržati sve navedene napomene o autorskim pravima i stoga se ne smiju prepisivati, umnožavati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez dopuštenja tvrtke KAMM d.o.o. Ponekad se može dogoditi da ne možemo jamčiti potpunu točnost i pouzdanost svih objavljenih podataka. Sve primjedbe ćemo ozbiljno shvatiti i odmah ispraviti objavljene informacije. Ne preuzimamo odgovornost za eventualne posljedice nastale korištenjem informacija objavljenih u ovoj online trgovini ili privremenog nedjelovanja online trgovine. Zadržavamo pravo na dnevne promjene sadržaja, pogrešaka u cijenama i napisanom tekstu. Korištenjem online trgovine posjetitelj, odnosno kupac potvrđuje da prihvaća opisane uvjete i slaže se s njima.
Izvanparnično rješavanje potrošačkih sporova
U skladu sa zakonskim normativima, online trgovina www.kamm.si u vlasništvu tvrtke KAMM d.o.o. ne priznaje nikakvog pružatelja usluge izvanparničnog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova.
KAMM d.o.o., koji kao ponudnik robe i usluga omogućuje online trgovinu na području RS, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvanparničnom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o online rješavanju potrošačkih sporova te izmjene Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktive 2009/22/ES.